Roadtrip!

Hello friends! 

Söndag, slutet på veckan. Imorgon vankas vardagen igen, men än är inte helgen slut. 

Igår morse så satte vi oss i bilen och tog en roadtrip upp till Leksand då syrran med familj är där med husvagnen, brorsan och Mira åkte också upp så vi drog en heldag på Leksand sommarland. Solbrännan idag är inte att leka med, lappen på T-shirten försöker gräva sig in till ryggraden, jag lovar. 

Jag drog på mig mitt hemmagjorda armband innan vi åkte dit för jag har ju ingen aning om hur kroppen reagerar på olika saker, fick ta paus lite då och då. Vi såg även barn med knappar på armen, vilket känns riktigt kul! Man kan ju inte sluta leva. 


Idag ska jag bara lulla runt, håller på att kämpa mig genom tvättkorgen och ska städa av huset en vända. Överväger även på att klippa gräset då det är mulet så blir ju inte mer bränd än vad jag redan är heller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0