Nio jag..

Jag älskar..
Min familj och mina vänner! Mina djur och min kalender. Min datorn och min bil. Osv osv. 
 
Jag saknar..
Dom som inte längre finns med oss här i jordelivet. Mina förra katter.
 
Jag önskar..
Att de inom min livstid uppfinner ett botemedel eller ett annat hjälpmedel mot diabetes. 
 
 
Jag brukar..
Dregla när jag sover, fastna med strumpan i skarven vid mamma och pappa, öppna chipspåsar upp och ned och bak och fram!
 
Jag behöver..
Lära mig att räkna till tio igen. Komma ihåg sprutorna när jag använt dom någon annanstans än hemma. Hitta lite ork igen. 
 
Jag fick..
Turen att möta världens bästa Johan!
 
 
Jag blir glad..
När jag får ostkrokar i födelsedagspresent, hint hint!
 
Jag mår bäst..
Hemma, på jobbet, i sängen!!
 
Jag längtar..
Tills vi åker utomlands någon gång i framtiden, aldrig varit utomlands! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0