On the road again.

Hello friends! 

Så var det onsdag, mitten på veckan. Men just nu så märks det inte av då jag är hemma. Varit hemma sen i tisdags förra veckan, så dagarna spelar liksom ingen roll just nu. 
 
Ute blåser det nästan storm, det gör det inuti mig just nu också. Ska alldeles strax sätta oss i bilen och styra kosan mot Falun än en gång. Har packat om jag blir kvar, men hoppas att jag får åka hem. Det är bara att bita ihop och trycka in den där sprutan i magen. 
 

Med handen på hjärtat kan jag erkänna att jag är nervös. Skrivit upp en massa frågor som jag vill ha svar på. 

 
Det är tufft att ställa om sitt tänk för att en vecka senare få lov att ställa om sig igen. Men det ska gå bra, det kommer att gå bra. Det vet jag ju! Men kan ändå inte undgå att vara nervös ändå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0