Slut på bloggvecka!

Hello friends! 

Så var det söndag, slutet på veckan. Johan jobbar och barnen är vid sin farmor sedan igår. En annan har tvättat, bäddat om barnens sängar, bytt kattsand, ätit lunch hos mamma och pappa, börjat klippt gräset. Kom ungefär halva gården sen började det regna ganska så ordentligt. Men nu skiner solen igen så ska nog skynda mig ut och klippa färdigt. 

Ärligt talat skulle jag nog helst av allt krypa ner i sängen och starta en film på datorn och låta dagen ta slut. Men jag är ju inte riktigt klar än med dagens bestyr, så får glatt göra klart sedan får jag förhoppningsvis krypa ner. 


PS, med detta inlägg har jag klarat en bloggvecka! Wihoo! Jag har slutat att skriva ut när jag bestämt att jag ska ha en då jag oftast inte klarar det då, men denna vecka har det kommit inlägg varje dag! 

Överväger på att göra juli till en bloggmånad(?!), tror vi jag klarat det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0