Superwoman!

Hello friends! 

Så var denna dag till sin ände, eller hur tusan man nu säger det. Herremingud vad varmt det varit idag, ärligt. Det är fortfarande närmare tjugo grader utomhus och klockan är nio på kvällen. Smäller av! 

Åstadkommit det mesta idag som jag hade tänkt mig, diskat som en tok nästan hela dagen. Tvättat, klätt av soffan och tvättat de, lagat våfflor, osv osv. Det enda jag inte hunnit med är att klippa gräset, skulle väl kunna gå ut nu i och för sig men det är ju fortfarande så sjukt varmt även fast solen gått ner. Inte klokt! 

Tror jag ska mysa ner mig i soffan och bara vara resten av kvällen. Eventuellt spela lite Sims, funderat på att kicka liv i den kategorin här på bloggen. Mest bara för att dela bilderna. Men vi får se! Ska göra om lite bland alla kategorier iallafall. Behöver inte ha en video kategori per år, räcker med en total. Om ni förstår hur jag menar? 



Tack för mig, hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0