Att flytta..

God morgon alla fina läsare! 

Det har varit så otroligt mycket just nu på senaste tiden. Såpass att bloggen tyvärr fått lida något så otroligt! Men det blir så ibland. 

Just nu sitter jag i soffan och ska kika på ett PLL avsnitt hade jag tänkt, började rensa och riva runt i kontoret igår men Johan sover och vill inte vara där och rots runt när han sover i rummet bredvid. Så får kika lite serie så länge. 

För övrigt då? Det har nu gått två veckor sedan vi var på husvisningen. Det är tretton dagar kvar, alltså om två veckor har vi spenderat första natten i nya huset. Jag är så exalterad så jag knappt kan sitta still! Dock är jag otroligt stressad samtidigt. Vet liksom inte vart man ska börja någonstans med allting. Men det kommer ordna upp sig och bli bra igen, hoppas jag! 

Nej nu ska jag kika här, så ni får ha en underbar söndag så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0