Bombarjacka!

Hello friends! 

Så var det onsdag morgon, på något konstigt vis har jag ändock hunnit sova sju timmar inatt trotts att jag var vaken. Hade dock lite fel, jag vaknade tolv inatt. Inte elva. 

Vi var ju på kupolen i lördags och handlade present till fasters största hjärta som fyllt 16 år(!) och då hittade jag äntligen bombarjackan som jag suktat efter så länge! Dock så har jag varit lite sådär "den kommer inte passa även om jag tar den största storleken!" Men vet ni? Jag fick gå ner en massa storlekar från den största för att den skulle sitta som den ska!!!!! Så himla roligt! 


Nu ska jag plocka ihop mig och snart åka till jobbet. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0