Första mars.

Hello friends! 

Så har vi klivit in i 2017 första vårmånad. Den började ju bra, vädret har varit schitzofrent och växlat mellan regn och snö hela dagen. Rätt så frustrerande speciellt på jobbet, in och ut. 

För övrigt så har det varit en rätt så okej dag, hade mitt livs första sovmorgon! Nej men den första sovmorgonen på just det här jobbet. Charlie var dock inte lika positiv till det och väckte mig två timmar före väckarklockan, tusen tack. 

Ovan ser ni resultatet av mitt ryck jag hade här om dagen när jag möblerade rätt sovrummet, blev kalasbra och jättestort! Men det är väl en vanesak. Men om man kommer hinna vänja sig får den som lever allt se. Vi ska nämligen och kika på ett hus att hyra här i veckan. Ska bli spännande! Men håller inga tummar direkt då det aldrig gått vägen hittills. 

Annars i livet då? Ja jag har semester, imorgon och fredag, så har långhelg. Det känns bra! Men resultatet har redan börjat visa sig, klockan är efter elva och jag kan inte somna. Johan har sovit ett par timmar redan. Jag är så uttråkad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. 

Har även funderat på att starta en youtubekanal, en pratkanal. Alltså en kanal vid sidan av min kanal. Vad komplicerat det blev att låta, men kanalen jag har är ju en plannerkanal. Visst den har vuxit ganska så bra på senaste tiden! Ökat med mer än 10 prenumeranter på en månad, låter kanske lite men jag har haft den i över ett år och nu börjar den växa. Men vill också göra såna roliga videos, så varför inte starta en vid sidan av? Bara för skojs skull? För att fördriva tiden då Johan jobbar och jag glor i taket och närmar mig allt mer ett galet tillstånd. Då kan jag ju lika gärna dela med mig av det tillståndet med resten av världen? Eller ja resten av Sverige då jag inte har några planer på att prata engelska. Men den som lever får se, men det vore så himla roligt! Skriv en kommentar om det låter som en bra idé? Lika så så skriv förslag isåfall på videos samt på vad kanalen ska heta! Hjälp mig, påverka framtiden nu! You can do it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0