Var är våren?

Hello friends! 

I måndags var det första vårdagen, den kom med snö. I massor! Sedan har det snöat till och från hela veckan. Vart tog våren vägen kan man undra? 

Idag har jag städat ur gamla audin då den blivit såld, så den hämtas imorgon. Behöver även göra en hel del annat innan det är läggdags. Men orken finns inte riktigt där. 


Jag känner mig ganska så ensam just nu, det är så mycket i livet och Johan jobbar väldigt mycket just nu, så spenderar dagarna väldigt mycket ensam. Det känns som att allting bara pallas upp på hög och jag börjar snart kvävas av allting. Men det blir väl bra till slut kan jag tro, är bara så fruktansvärt trött på att vara ensam.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0