Så mycket..

Hello friends! 

Klockan är inte ens nio och har redan svirat om till pyjamas och kurat ner oss under täcket. Det har varit en rörig tid nu på senaste. Vet att det ekat tomt alldeles för länge, men så kan det bli ibland. 

Här förra helgen så klickade jag hem julklappen vi fick av kommunen, lite sent men så kan det bli. Igår kom det, beställde ett Edblad halsband, superfint! 

Om än lite väl kort kanske, men det är fint ändock. 


På fredag så ska jag på begravning, eller ja vi ska. Min fina morfar har lämnat oss så vi ska säga farväl. Det kommer att bli tungt då jag haft en såndär känsla hela veckan, sådär att man inte vill för man vill inte att det ska vara sant. Men tyvärr är det livets gång, han fick ett fint liv! 

Nej nu ska jag sova innan jag grotar ner mig i tankarna. Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0