En ny start!

Hejsan bloggen! 

Nu var det ett tag sedan igen, man kan tro att bloggmånaden sög musten ur mig. Så är inte fallet. Jag har blogglusten, idéer, inspiration. Men inte här. I november firar jag och den här bloggen tio år. Tio! Jag är så långt ifrån den sextonåringen jag var som startade denna bloggen, alla de funderingar och onödiga uppdateringar. Jag har på ett sätt vuxit ifrån den här bloggen, jag vill så mycket mer. Så mycket annat. 

Den här bloggen har varit en klippa i stormen, en lyckans vän, en fiende. Den har gått igenom en hel del. Den har varit liten, den har varit stor. Den har varit hem för idéer och en miljard olika påbörjade kategorier, den har också varit tappad. Den har haft både bra och dålig kritik kring sig. Den har haft följare, hatare. 


Men den har nog även lidit mot sitt slut. Jag har älskat den här bloggen, den har varit mitt skötebarn och ett onödigt ont. Men nu är det dags att gå vidare, växa ifrån och lämna den som ett oerhört fint minne. Minnen av vad som gjort mig till den jag är idag.

Efter den här helgen kommer jag att finnas på ett nytt domän, en ny blogg. En ny start. När det projektet är klart kommer jag alltså att lämna denna bloggen till sitt förflutna, men minnena kommer alltid att vara kvar. 

Jag återkommer när den nya bloggen är redo att möta dagens ljus, tills dess får ni ha det så bra. Så ses vi i det nya kapitlet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0