The Sims 4 - CAS Amanda Ridley.

Hello friends!

Jag har ju som jag tidigare nämnt några gånger en Youtube kanal med sims. Alltså där jag spelar sims. Nu har jag ju som sagt tänkt börja dela med mig av videorna här på bloggen så jag tänkte dela min första och för tillfället enda serie som jag har på kanalen! Så tänkte jag även informera er här om att det kommer att komma en ny serie inom kort! Hur ofta tycker ni att jag ska uppdatera detta??

 
 
Det första jag gjorde till denna serie var en CAS video, alltså på svenska en SES video - Skapa en sim. Hoppas ni kommer tycka om att jag delar detta någon gång såhär. Vill ni ha det mer schemalagt så fixar jag det absolut! Speciellt då jag har videorna schemalagda på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0